• FAQ - pytania i odpowiedzi

Faktury, dokumenty, rozliczenia
Nie otrzymałem faktury do zamówienia.

Faktury przesyłane są na maila podanego w zamówieniu. Jeżeli nie otrzymałeś faktury poinformuj nas o tym mailowo na adres sklep@strefadrukarek.pl
Fakturę w formacie PDF prześlemy w odpowiedzi. Na wiadomości odpowiadamy do kilku godzin w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7-14.

Faktura, którą otrzymałem ma błędne dane.

W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.

Błąd w płatności. Podwójna płatność.

Jeżeli przez przypadek została wykonana podwójna wpłata za zamówienie, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie
numeru zamówienia w tytule wiadomości oraz opisanie błędu. Nadpłatę zwrócimy na Państwa konto.

Zapomniałem zaznaczyć, że chcę fakturę do zamówienia.

W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.

Otrzymałem fakturę bez numeru NIP.

W celu korekty danych na fakturze, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości.
Fakturę prześlemy w formacie PDF.

Informacje na temat przyjętych zamówień oraz zamówień w realizacji.
Czy moje zamówienie zostanie dziś wysłane?

Zamówienia złożone do godziny 13:30 wysyłamy w ten sam dzień. Zostanie wysłane, pod warunkiem dostępności 24h wszystkich produktów z zamówienia.
Jeżeli jeden z produktów w zamówieniu ma dłuższy czas realizacji ,to zamówienie zostanie wysłane zgodnie z tym terminem.

Jaki status realizacji ma moje zamówienie?

Status zamówienia można monitorować klikając w przycisk „sprawdź status”. Znajduje się w mailu wysłanym automatycznie po złożeniu zamówienia.

Jaki status realizacji ma moje zamówienie?

Jeżeli z różnych powodów, przesyłka nie została przez Państwa odebrana. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie
numeru zamówienia w tytule wiadomości. Pomożemy Państwu w ponownej wysyłce zamówienia.

W moim zamówieniu jest błąd – chcę zamienić produkty w zamówieniu.

Jeżeli w Państwa zamówieniu jest błędny produkt. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości
oraz o podanie jakie produkty należy wymienić. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem.

Moje zamówienie ma wydłużony czas realizacji. Kiedy mogę się spodziewać dostawy?

Status zamówienia można monitorować klikając w przycisk „sprawdź status”. Znajduje się w mailu wysłanym automatycznie po złożeniu zamówienia.
Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl, poinformujemy Państwa o planowanej dacie dostawy.

Czy mogę jeszcze dołożyć jakieś produkty do zamówienia?

TAK - Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane na magazyn. Prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl. Prosimy o podanie numeru zamówienia w tytule wiadomości
oraz informację jakie produkty należy dołożyć do zamówienia. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem.

Czy realizujecie wysyłkę zamówień za potwierdzeniem przelewu?

NIE – Płatności wykonywane przelewem tradycyjnym księgowane są raz dziennie o godzinie 11. System automatycznie oznacza zamówienia jako opłacone. Warunkiem jest wpisanie poprawnego tytułu przelewu.
Jeżeli podali Państwo błędny tytuł przelewu, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Pytanie odnośnie sposobu realizacji zamówień
Reprezentuje jednostkę publiczną, w jaki sposób złożyć zamówienie z odroczonym termin płatności?

Zamówienie należy złożyć w standardowy sposób, przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia. Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”.
Dodatkowo należy wpisać w pole uwagi „dane odbiorcy i nabywcy” oraz wymagany przez Państwa termin płatności. Obsługa sklepu skontaktuje się z Państwem celem potwierdzenia zamówienia.

W jaki sposób mogę uzyskać fakturę proforma?

W celu otrzymania faktury proforma, należy złożyć zamówienie w standardowy sposób przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia. Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”.
Faktura proforma zostanie automatycznie przesłana na adres mailowy podany w zamówieniu.

Gdzie mieści się nasza firma i czy może odebrać zamówienie osobiście?

Prowadzimy sprzedaż wysyłkową. Jeżeli interesuje Państwa odbiór osobisty, prosimy o kontakt na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Czy można uzyskać dodatkowy rabat?

Program rabatowy – Jaki rabat mogę otrzymać . W celu otrzymania indywidualnej oferty, prosimy o przesłanie zapytania na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Czy mogę po zamówienie za granicę zlecić odbiór własnym kurierem?

TAK – W celu wysyłki zagranicznej, należy złożyć zamówienie w standardowy sposób przez dodanie produktów do koszyka i przejście do realizacji zamówienia.
Następnie wybrać formę wpłaty „Faktura proforma/przelew tradycyjny”. Po złożeniu zamówienia, prosimy o przekazanie szczegółów wysyłki na adres mailowy sklep@strefadrukarek.pl.

Czy wysyłamy zamówienia za pobraniem?

TAK – należy wybrać taką formę płatności podczas realizacji zamówienia. Wszystkie dostępne formy dostawy

Ile kosztuje dostawa?

Z cennikiem dostaw możesz się zapoznać tutaj

Pytania dotyczące wybranych zastosowań
Drukarka do paszportów roślin. Którą wybrać?

Najlepiej do tego zadania sprawdzą się drukarki Brother serii QL. Możesz drukować na etykietach o gotowym rozmiarze lub wybrać taśmę ciągłą i zdefiniować rozmiar etykiety. Wydruk jest wystarczająco trwały aby spełnić wymagania branży ogrodniczej i rolniczej. Najprostsze drukarki łączą się za pomocą kabla USB. Wyższe modele są wyposażone w WiFi oraz złącze Ethernet. Sprawdź ofertę zamienników etykiet Brother DK.

Pytania dotyczące wybranych produktów
Jakie szerokości taśm obsługuje moja drukarka?

Dla drukarek DYMO serii Label Manager, Label Point, Label Writer, Label Marker, Rhino

Do 12 mm:
Label Manager: LM-280, LM-420P, LM-100, LM-100+, LM-110, LM-120P, LM-150, LM-160, LM-200, LM-210, LM-210D, LM-220, LM-220P, LM-260P, LM-360D, LM-400, LM-450, LM-PCII, LM-450, LM-450D, LM-120P, LM-155, LM-200, LM-300, LM-350, LM-350D, LM-360D, LM-420, LM-420P, LM-450D, LM-500TS, LM-PnP, LM-PCII, LM-WirelessPnP, LM-500TS, LM-150, LM-150, LM-280, LM-WirelessPnP, LM-500TS LM-100 LM-100+ LM-110 LM-120 LM-120P LM-150 LM-155 LM-160 LM-200 LM-210 LM-210D LM-220 LM-220P LM-260 LM-260P LM-280 LM-300 LM-350 LM-360 LM-360D LM-400 LM-420P LM-420P LM-450 LM-450D LM-500TS LM-PCII LM-PnP LM-Wireless PnP.
Label Point:LP-100, LP-150, LP-200, LP-250, LP-300, LP-350, LP-400, LP-450 LP-100 LP-150 LP-200 LP-250 LP-250 LP-300 LP-350 LP-350 LP-400 LP-450
Label Writer: LW-400Duo, LW-450Duo LW 400 Duo LW 450 Duo Mobile-Label: ML-1978246, ML-1978246, Label-Maker-3500 LM-1978246
DYMO Rhino - 4200 5000 5200 Pro6000, Rhino-4200, Rhino-5000, Rhino-5200, Rhino-Pro 6000, Rhino-Pro,
Label-Marker: Label-Marker-4500, Label-Maker-5500, Pocket-2000

Do 19 mm:
Mobile-Labeler:DYMO Mobile-Labeler 1978246
Label-Point: LP350 LP250 LP350
Label-Manager: LM-120P LM-155 LM-200 LM-300 LM-350 LM-360D LM-400 LM-420P LM-450 LM-450D LM-500TS LM-PnP LM-500TS LM-WirelessPnP LM-WirelessPnP LM-PC LM-PCII LM-PC LM-PCII LM-WirelessPnP LM-150
Rhino: 4200 5000 5200 Rhino-Pro 6000 DYMO ILP219

Do 24 mm:
Mobile-Labeler:DYMO Mobile-Labeler 1978246
Label-Point: LP350 LP250 LP350
Label-Manager: LM-120P LM-155 LM-200 LM-300 LM-350 LM-360D LM-400 LM-420P LM-450 LM-450D LM-500TS LM-PnP LM-500TS LM-WirelessPnP LM-WirelessPnP LM-PC LM-PCII LM-PC LM-PCII LM-WirelessPnP LM-150
Rhino: 4200 5000 5200 Rhino-Pro 6000 DYMO ILP219

Dla drukarek Brother serii P-touch

Do 12 mm:
Pt-1760 Pt-1800 Pt-1810 Pt-1830 Pt-1850 Pt-1880 Pt-1900 Pt-1910 Pt-1950 Pt-1960 Pt-2030 Pt-2100 Pt-2110 Pt-2200 Pt-2210 Pt-2300 Pt-2310 Pt-2400 Pt-2410 Pt-2450 Pt-2460 Pt-2470 Pt-2480 Pt-2600 Pt-2610 Pt-2700 Pt-2710 Pt-2730 Pt-3600 Pt-6100 Pt-7100 Pt-7500 Pt-P300BT Pt-P700 Pt-P750T Pt-P750W Pt-P900W Pt-P950W Pt-1190 Pt-11Q Pt-18R Pt-RL700S Pt-ST1150 Pt-ST1150 Pt-Dx Pt-ST5 Pt-7600 Pt-9400 Pt-200 Pt-220 Pt-300 Pt-310 Pt-320 Pt-330 Pt-340 Pt-350 Pt-520 Pt-530 Pt-540 Pt-550 Pt-900 Pt-1000 Pt-1010 Pt-1080 Pt-1090 Pt-1100 Pt-1120 Pt-1130 Pt-1160 Pt-1180 Pt-1200 Pt-1250 Pt-1280 Pt-1280 Pt-1290 Pt-1300 Pt-1400 Pt-1600 Pt-1650 Pt-1700 Pt-1750 Pt-9600 Pt-1000BTS Pt-1000F Pt-1005BTS Pt-1005F Pt-1005FB Pt-1090BK Pt-1170s Pt-1800E Pt-1830VP Pt-1850CC Pt-1850VP Pt-18R Pt-1950VP Pt-2030VP Pt-2100VP Pt-210E Pt-2400E Pt-2420PC Pt-2430PC Pt-2450CC Pt-2450DX Pt-2500PC Pt-2700VP Pt-2730VP Pt-300SP Pt-310CC Pt-340C Pt-540C Pt-580C Pt-7100VP Pt-7500VP Pt-7600VP Pt-900BTS Pt-900F Pt-900NW Pt-900W Pt-9200DX Pt-9200PC Pt-9500PC Pt-950NW Pt-9700PC Pt-9800PCN Cube Pt-D200 Pt-D200BW Pt-D200BWVP Pt-D200VP Pt-D210 Pt-D210VP Pt-D400 Pt-D400AD Pt-D400Vp Pt-D450 Pt-D450VP Pt-D600 Pt-D600VP Pt-D800W Pt-E100 Pt-E100VP Pt-E105 Pt-E110 Pt-E110VP Pt-E200 Pt-D200 Pt-D200BW Pt-D200BWVP Pt-D200VP Pt-D210 Pt-D210VP Pt-D400 Pt-D400APt-D Pt-D400Vp Pt-D450 Pt-D450VP Pt-D600 Pt-D600VP Pt-D800W Pt-E100 Pt-E100VP Pt-E105 Pt-E110 Pt-E110VP Pt-E200 Pt-E300 Pt-E300VP Pt-E500 Pt-E500VP Pt-E550W Pt-E550WVP Pt-GL100 Pt-GL1000 Pt-GL200 Pt-H100 Pt-H100LB Pt-H100R Pt-H101 Pt-H101C Pt-H101GB Pt-H101LB Pt-H101TB Pt-H105 Pt-H105NB Pt-H105WB Pt-H105WN Pt-H107B Pt-H110 Pt-H200 Pt-H300 Pt-H300LI Pt-H500 Pt-H500LI Pt-H75 Pt-H75S

Do 18 mm:
Pt-220, Pt-300, Pt-300, Pt-310, Pt-320, Pt-340, Pt-350, Pt-540, Pt-550, Pt-1300, Pt-1400, Pt-1600, Pt-1650, Pt-1700, Pt-1750, Pt-1760, Pt-1800, Pt-1810, Pt-1830, Pt-1850, Pt-1880, Pt-1900, Pt-1910, Pt-1950, Pt-1960, Pt-2030, Pt-2100, Pt-2110, Pt-2400, Pt-2450, Pt-2460, Pt-2470, Pt-2480, Pt-2610, Pt-3600, Pt-9400, Pt-9600, Pt-1000BTS, Pt-1000F, Pt-1500PC, Pt-1800E, Pt-1850CC, Pt-1850VP, Pt-18R Pt-1950VP, Pt-2030AD, Pt-2030VP, Pt-210E, Pt-2400E, Pt-2420PC, Pt-2430PC, Pt-2450CC, Pt-2450DX, Pt-2500PC, Pt-2730VP, Pt-300SP, Pt-310CC, Pt-340C, Pt-540C, Pt-7500VP, Pt-7600VP, Pt-9200DX, Pt-9200PC, Pt-9200, Pt-9500PC, Pt-9700PC, Pt-9800PCN, Pt-Pt-D400, Pt-D400AD, Pt-D400Vp, Pt-D450, Pt-D600VP, Pt-D800W, Pt-E300, Pt-E500VP, Pt-E550WVP, Pt-H300, Pt-H300LI, Pt-H500, Pt-H500Li, Pt-P700, Pt-P750TDI, Pt-P750W, Pt-P900NW, Pt-P900W, Pt-P950NW, RL700S, ST5

Do 24 mm:
Pt-330, Pt-1400, Pt-1400, Pt-1500PC, Pt-1600, Pt-1650, Pt-2200, Pt-2210, Pt-2300, Pt-2310, Pt-2400, Pt-2400E, Pt-2410, Pt-2420PC, Pt-2430PC, Pt-2450, Pt-2450CC, Pt-2450DX, Pt-2460, Pt-2470, Pt-2480, Pt-2500PC, Pt-2600, Pt-2610, Pt-2700, Pt-2710, Pt-2730 Pt-2730VP, Pt-350, Pt-3600, Pt-520, Pt-540, Pt-550, Pt-580C, Pt-7500, Pt-7500VP, Pt-7600, Pt-7600VP, Pt-9200DX, Pt-9200PC, Pt-9400, Pt-9500PC, Pt-9600, Pt-9700PC, Pt-9800PCN, Pt-D600, Pt-D600VP, Pt-D800W, Pt-E500, Pt-E500VP, Pt-E550W, Pt-E550WVP, Pt-H500, Pt-H500LI, Pt-P700, Pt-P750TDI, Pt-P750W, Pt-P900NW, Pt-P900W, Pt-P950NW, RL700S

Do 36 mm:
Pt-530, Pt-550, Pt-550, Pt-3600, Pt-9400, Pt-9600, Pt-9200DX, Pt-9200PC, Pt-9500PC, Pt-9700PC, Pt-9800PCN, Pt-D800W, Pt-P900W, Pt-P950W, Pt-P900NW, Pt-P900W, Pt-P950NW, RL700S, RL700S

Czym różnią się wybrane modele drukarek Brother QL?

Najważniejsze różnice to obsługiwane szerokości taśm i etykiet oraz sposób łączenia się z komputerem/telefonem.

Obsługiwane szerokości:
• do 62 mm szerokości: Wszystkie drukarki QL
• do 103 mm szerokości: QL-1100 i QL-1110NWB

Połączenie:
• USB: Wszystkie drukarki QL
• WiFi: QL-810W, QL-820NWB, QL-1110NWB
• Ethernet: QL-820NWB, QL-1110NWB

Druk w 2 kolorach czarnym i czerwonym jest możliwy na drukarkach:
QL-800, QL-810W, QL-820NWB. Tylko na taśmie: DK-22251

Problemy techniczne/serwis
Zacięcie etykiety (DYMO LM160 i LM280) jak sobie z tym poradzić?

Prosimy wykonać czynności przedstawione w poniższej instrukcji. Jeżeli drukarka nadal nie działa, prosimy o kontakt z serwisem DYMO pod numerem telefonu 22 3060692.

Jak wymienić uchwyt w rolce Brother DK

Wymiana rolki jest możliwa na naszych zamiennikach. Oryginalne rolki marki Brother sprzedawane są zawsze z uchwytem i nie można ich otworzyć. W przypadku naszych zamienników można raz kupić rolkę na uchwycie, a potem tylko uzupełniać rolki. Należy jednak pamiać, że dany uchwyt jest przypisany do konkretnego rozmiaru. Nie można na jednym uchwycie stosować różnych rozmiarów rolek. Zachęcamy do zapoznania się naszymi poradnikami wideo:



Drukarka DYMO LabelWriter nie drukuje poprawnie lub nie widzę swojej etykiety na liście

Jeżeli nie możesz znaleźć swojego rozmiaru etykiety na liście dostępnych rozmiarów sprawdź jakie masz ustawienia lokalizacji.
W tym celu otwórz program DYMO Label > Edycja > Preferencje > Zakładka ogólne > Lokalizacja Stany Zjednoczone.

zdjęcie poglądowe zmiany lokalizacji


Mam probelm z wydrukiem drukując z zewnętrznego oprogramowania. Drukarka DYMO LabelWriter nie drukuje poprawnie lub nie rozpoznaje rozmiaru etykiety.
Ustaw rozmiar założonej etykiety w sterowniku wg instrukcji poniżej.

krok 1 drukarki i skanery

krok 2 wybór drukarki

krok 3 preferencje

krok 4 i 5 ustawienia zaawansowane i format <

Zamiennik rurki termokurczliwej Brother HSe nie działa na moim urządzeniu P-touch.

W celu uruchomienia rurki termokurczliwej należy zakleić otwór kasety w sposób przedstawiony na zdjęciu.

zaklejanie otworu rurki termokurczliwej - zdjęcie poglądowe

Drukarka Brother QL nie działa po instalacji lub źle drukuje.

Drukarka nie działa po zainstalowaniu lub jest rozpoznawana jako dysk przenośny?
Zwróć uwagę na wskaźniki diodowe. Jeśli świeci się zielonka dioda Editor Lite, nalezy ją wyłączyć naciskając zaznaczony przycisk. Nstępnie wyłącz drukarkę oraz uruchom ponownie drukarkę. Powinna się świecić tylko dioda nad przyciskiem power. Teraz drukarka powinna działąć poprawnie.

Drukarka błędnie drukuje, przepuszcza czyste etykiety?
Należy sprawdzić czy rozmiar i model etykiety zainstalowany w urządzeniu jest zgodny z rozmiarem w programie P-touch Editor. Jeżeli są różne drukarka nie będzie drukować poprawnie.

Mam probelm z wydrukiem drukując z zewnętrznego oprogramowania. Drukarka Brother QL nie drukuje poprawnie lub nie rozpoznaje rozmiaru etykiety.
Ustaw rozmiar założonej etykiety w sterowniku zgodnie z instrukcją poniżej.

krok 1 drukarki i skanery

krok 2 wybór drukarki

krok 3 preferencje

krok 4 wybór formatu